Guide til at tilføje nye skabeloner som firma skabelon

 

Denne guide vil vise dig hvordan du tilføjer nye skabeloner i firmaformularbiblioteket.

Dette kræver opsætning fra A-One Solutions. Hvis ikke i har fået oprettet et firmaformularbibliotek, så vil dette ikke virke.

 

Det kræver først og fremmest at du har Udvikler fanen i toppen af din Outlook.

 

 

Hvis du allerede har det, så gå videre til afsnittet 'Opsætning af nye skabeloner i Outlook

Hvis den skal tilføjes, så gør følgende.

 

  

Tryk ’Filer’  

 

Tryk ’Indstillinger’

 

Vælg ’Tilpas båndet’

Tryk på drop-down menuen og vælg ’Hovedfelter’

 

Markér ’Udvikler’ og tryk ’Tilføj > >’

Derefter tryk ’OK’

 

Du har nu Udvikler fanen i Outlook

 


Opsætning af nye skabeloner i Outlook

Vælg fanen ’Udvikler’ og tryk på ’udform en formular’

 

Her kan du vælge forskellige standarder som du vil arbejde ud fra.

Som standard burde du bare vælge ’Aftale’

Og derefter tryk ’Åbn’

 

Her kan du opsætte alt du vil have i skabelonen. Titel, hvad der skal stå i den osv. Det er her du designer din nye skabelon.

Et billede, der indeholder tekst

Automatisk genereret beskrivelse

Når du så er færdig, skal du vælge ’Udgiv’ og trykke ’Udgiv formular som…’
 

 

Her skal du være opmærksom på at der er valgt ’firmaformularbibliotek’ i ’Søg i’ feltet i toppen.

 

Sørg for at vælge et navn til din nye skabelon.

Derefter vælg ’Publicer’

 

Du har nu oprettet og gemt din nye skabelon.

Du kan derfor lukke dokumentet og sige nej til at den skal gemme.

Den spørger fordi den ikke er gemt på selve computeren. Men den er gemt på serveren.