Tilføj delt postkasse i Outlook

 

 

Når du får tildelt rettigheder til en delt postkasse af A-One Solutions, vil postkassen som udgangspunkt automatisk blive tilføjet til din Outlook inde for en halv time. Nogle gange kan det kræve at Outlook bliver genstartet før den delte postkasse dukker op. Hvis ikke kan du forsøge at tilføje postkassen manuelt med denne guide.

**OBS - Vær opmærksom på at dette kun vil virke hvis du allerede har fået tildelt rettigheder af A-One Solutions. - OBS**

 

Tilføjelse af delt postkasse i Outlook

 

  1. Åbn Outlook
  2. Klik Filer oppe i venstre hjørne
  3. I fanebladet Oplysninger vælg Kontoindstillinger og derefter Kontoindstillinger… igen
  4. I fanebladet Mail vælg Ny…

     
  5. I det nyåbnede vindue, skriv mailadressen på den delte postkasse, som du har fået tildelt rettigheder til
  6. Tryk OK
  7. Den delte postkasse er nu tilføjet til din Outlook

 

 

Tilføjelse af delt postkasse i Outlook (Webversion)

 

  1. Åbn Outlook Web-app
  2. Højreklik på Mapper i venstre side og vælg Tilføj delt mappe
    Et billede, der indeholder tekst

Automatisk genereret beskrivelse

     
  3. I vinduet Tilføj Delt Mappe, skriv mailadressen på den delte postkasse, som du har fået tildelt
    rettigheder til


     
  4. Tryk Tilføj
  5. Den delte postkasse er nu tilføjet til din Outlook Web-app